*|Jump.Style|*
1.CT musi zabić TT o określonym czasie. TT ma przetrwać rundę i uciekać przed CT. Gdy CT złapie TT następuje zmiana drużyn - CT do TT a, TT do CT.
2.Ekwipunek TT:
1 Granat Zamrażający i 2 Granaty FB
3.Ekwipunek CT:
Nóż i 100 Armor
4.Skróty Używane w HnS:
FJ - Fun Jump (Ćwiczenie skoku w CT)
Run - Runnowanie (TT ucieka gdzie popadnie nie czekając na CT)
FB - FreezieBug (Zakazany Bug na hns, lepiej jest jak go nie znacie)
FR - Fast Run (Bieganie do 275unit'ów .)
WB - Wallbug (Legalny Bug.)
BH - BunnyHop (Odbicie się, Skok, LJ)
CJ - CountJump (tak jak LJ tylko naciśnięcie duck'a przed skokiem)
LJ - LongJump (Najprostszy skok, jak i podstawa hns)
HJ - HighJump (Skok z bloku na mniejszy blok/odwrotnie)
WJ - WeirdJump (gdy upadasz podskakuejsz i robisz LJ)
Pree - PreeStrafe (BH - kąt wybicia,LJ - Rozpęd do skoku za pomocą WD i przejścia z WD na D)
Synchro - Synchronizacja (Równe robienie stref) (niezbędne do LJ/BH/HJ/WJ/CJ !)
MaxSpeed - Wybicie sie z biegu na strefy (z wa/wd na d/a) (niezbędne do LJ/BH/HJ/WJ/CJ !)
Strafes - Strefy (myszką w lewo i nacisnięcie a, Myszką w prawo i naciśnięcie d itd) (niezbędne do LJ/BH/HJ/WJ/CJ !)
EdgeBug - Skaczemy z wysoka na krawędź i nie tracimy hp. EdgeBug EdgeBug
Offline